onsdag 21 juli 2010

Helt slut!
















Idag har vi badat och lekt på stranden, busat omkring, plockat blåbär, gungat högt högt, ätit jordgubbar o glass, matat marsvinen, grillat och ätit kladdkaka, hjälpt mormor att klippa gräs och annat i trädgården! Barnen har varit med sina kusiner hela dagen - och lekt, bråkat, skrattat och gråtit! Vi har haft en superhärlig dag -men jag känner mig HELT SLUT!


Ibland tänker jag att när sommarlovet är slut och barnen går tillbaka till dagis/skola så måste jag ta SEMESTER!! Och bara vila upp mig! Det tar på krafterna att vara mamma!:) Och helst den här veckan när deras pappa är hemma och jobbar och vi är här i Hälsingland. All kredd och kärlek till ensamstående mammor! Ni är ju så coola som fixar allt på egen hand. Hela tiden!
Nu måste jag sova! Ha det bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!