tisdag 30 november 2010

Ett nytt kapitel....



Det har nu blivit klart att vi ska sälja Vildänglar! Eller, ATT vi ska sälja har vi såklart vetat, men precis idag har alla bitar fallit på plats!
Fina Malin kommer att ta över underbara Vildänglar och ösa kärlek över vår fina butik!
Det är sorgligt och samtidigt spännande att göra något annat! Att pröva sina vingar och våga chansa känns så viktigt för mig!

Så from nu på fredag är Vildänglar inte längre vårt! Men det är bra för Vildänglar att någon med ny energi och fräscha idéer tar vid och jag känner mig lugn i magen inför att lämna över till Malin.

Jag ska ägna all min tid efter nyår åt min nyss uppstartade agentur Life is sweet agentur. Det känns som ett naturligt nästa steg för mig och det känns i hela kroppen att det är rätt!

För närvarande har jag underbara märket Popupshop i min agentur och spännande möten är inbokade i vinter! Allt är möjligt!

4 kommentarer:

  1. Spännande och modigt att gå vidare och göra nytt.

    Har varit inne och handlat i er snart fd butik, ett flertal gånger och alltid blivit så fint bemött.

    Önskar dig all lycka och fortsätter här att följa hur det går för dig.

    Kram och god jul!

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir för dina fina ord, Susanne! Tack så mycket! :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Men, jag kan inte tro att det är sant! Vad sorgligt och spännande! Såg att ni har 3 stånd på julmarknaden nu också! Kul för er!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!