lördag 6 april 2013

Påsklov

Hej!
Här har vi haft påsklov och haft det så himla bra med solsken och allt! Perfekt för premiärcykelturer och utefix!:)
Jag har småjobbat emellan åt om dagarna och det har funkat bra tycker. Vi är ju inne i en relativt lugn period jobbmässigt och det är rätt skönt. Bara lite små bränder att släcka här och där! :)
 Här hemma har vi fixat och trixat som vi brukar. Med pussel, serietidningar och färgpennor som det brukar vara!
Bland det mysigaste jag vet är att spela spel medan vi äter frukost. I love it! :)

 Mira-Li har fått en ny tröja från Soft Gallery som blivit hennes nya favorit! Och visst är den underbar? Finns att köpa hos Babyshop. Vi är så glada att ha detta underbara märke i agenturen!
 Häromdagen såg hon att hon kunde spegla sig i min telefon och kunde inte släppa den på en lång stund







 - Vill du se mig i telefonen, mamma?






Det är lördag kväll och alla i familjen sover utom jag. Jag sitter vid datorn med en kopp te och njuter av tystnaden! Det är ljuvligt med barn men man blir ju rätt trött i skallen efter ett påsklov! :)
Ha det bra alla fina!


1 kommentar:

  1. hej pia, jag har en tjej därhemma som är jätteförtjust (tillsammans med sin mamma) i soft gallery men jag har lite svårt att hitta kollektionen på nätet i hennes strl hon är 9år. i gbg har vi en affär som har märket men ganska så litet utbud, vet du vart jag kan shoppa softgallery i större strl? tack på förhand

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!